Uitnodiging

Algemene Ledenvergadering Atletiekvereniging Texel

maandag 7 mei 2012, kantine Texel`94, aanvang 20.00 uur

Een ALV is niet slechts een statutair voorgeschreven jaarlijks verplicht nummertje. Het geeft de leden van een vereniging een overzicht van de activiteiten die zijn ondernomen en het geeft een overzicht van het financiële reilen en zijlen. Nog belangrijker, het geeft de leden een gelegenheid actief mee te denken over de koers van de vereniging. Die koers heeft het bestuur verwoord in het beleidsplan 2012-2016. Klik hier voor de printvriendelijke versie en hier klik voor het mooie exemplaar.
Het bestuur doet ierbij dan ook een oproep aan iedereen om naar de ALV te komen. Het is maar één keer in het jaar, dus doe mee en denk mee!

1. Opening vergadering
  2. Vaststelling presentielijst
  3. Ingekomen stukken en mededelingen
  4. Goedkeuring notulen van vorige vergadering(Zie clubblad)
  5. Jaarverslag Bestuur (Zie clubblad).
  6. Verslagen commissies (zie clubblad)
    De Zestig van Texel commissie, Jeugdcommissie Wedstrijd(loop)commissie, Baan en materialencommissie
  7. Verslag penningmeester
    a. Financieel verslag 2011
    b. Begroting 2012
  8. Verslag kascommissie en benoeming nieuw lid kascommissie
  9. Vaststelling contributie 2013
    PAUZE
  10. Benoeming bestuursleden.
    Vacant: vacature algemeen bestuurslid
    Voorzitter wordt gekozen door de vergadering, overige functies worden onderling door de bestuursleden verdeeld.
    Kandidaten voor bovengenoemde functies kunnen zich tot 05-05-2012 schriftelijk aanmelden bij het bestuur . Leden kunnen tevens tijdens de algemene vergadering bestuursleden kandidaat stellen gesteund door tenminste 3 leden.
  11. . Beleidsplan AV Texel 2012-2016
  12.   Benoeming commissieleden voor bouwcommissie en activiteitencommissie