Zaterdag 11 december hebben AV Texel junior atleten bijzonder goed gepresteerd, tijdens het indoorgala van Hylas in ALkmaar

Het was een schitterend record festijn voor de jongens en ze kwamen met drie medailles naar huis.

Hessel Arensman veroverde de bronzen medaille op de 800 meter bij de jongens Junioren B. in 2:18.06 en dat betekende een clubrecord. Hessel verbeterede het oude record van Gijs Waverijn uit 1998 met ruim 10 seconden.

Bij de 800 meter voor jongens junioren C werd Cor Bijpost  eerste (goud) in een tijd van 2:21.46 en ook goed voor een verbetering van het clubrecord, wat op naam van Hessel stond (2:26.3) en Jelle van der Duim werd tweede (zilver)  op deze afstand in een tijd van 2:27.19. Nikay Sangers werd knap 4e en was slechts tweetiende seconde van de bronzen medaille verwijderd.