Op 10 april was een jeugdelegatie aanwezig van AV Texel in Heerhugowaard bij de Trainingspakkenwedstrijd.  Zie fotoreportage

Tien jeugdige atleten van AV Texel deden zondag mee met een zonnige wedstrijd bij AV Hera in Heerhugowaard.  De pupillen deden een driekamp. Jasper Koertse en Mart Kikkert werden 3e en 6e waarbij Jasper vooral punten pakte bij het balgooien en Mart bij het verspringen.  Op de extra 1000 m finishte Mart als 2e. Bij de driekamp voor A-pupillen werd Michiel Lohse 4e, Jasmijn Baptist 6e, Jarne Kompier 7e en Milou de Ruyter 10e. Michiel, Jarne en Milou haalden dit keer veel punten bij het kogelstoten. Jasmijn werd 3e op de 1000 m.

De junioren volbrachten minimaal 4 onderdelen. Sil van Heerwaarden werd 2e bij hoogspringen en op de 1000 m en 3e op de sprint. Jonne Bonnet werd 1e bij hoogspringen, 2e bij de sprint en 3e met discuswerpen.  Hessel Arensman en Joop Bonnet werden drie keer 2e en 3e en een keer 3e en 4e. Na al deze inspanning bracht Hessel vervolgens nog het clubrecord op de 800 m naar 2:17,59 sec.